ایرانسل

ساخت وبلاگ

کمپانی اچ تی سی در سال های گذشته جزو یکی از بهترین برندهای بازار تلفن همراه محسوب می شد،البته امروزه فاصله‌ی زیادی با دوران اوج خود دارد اما با این حال همچنان به فعالیت خود ادامه داد، این کمپانی به تازگی از جدیدترین موبایل خود به نام دیزایر ۲۰ پلاس (+HTC Desire 20) رونمایی کرد. یکی از جذاب ترین ویژگی‌های این میان رده ۲۹۵ دلاری می‌توان به چیپست سری ۷ کوالکام، دوربین چهارگانه و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و همچنین از تراشه‌ی اسنپدراگون 720G کوالکام استفاده می‌کند. این تراشه‌ی ۶۴ بیتیِ مبتنی‌بر لیتوگرافی هشت‌نانومتری، به هسته‌های قدرتمند کورتس A76 و هسته‌های کم‌مصرف کورتکس A55 مجهز است. اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با دوربین چهارگانه و قیمت ۲۹۵ دلار معرفی شد


۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازیِ قابل‌ارتقا ازطریق درگاه میکرو SD، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ از دیگر ویژگی‌های دیزایر ۲۰ پلاس اچ تی سی استاین گوشی ۲۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱ آبان ۱۳۹۹) با قیمت ۸،۴۹۰ دلار جدید تایوان (۲۹۵ دلار آمریکا) در رنگ‌های نارنجی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. در‌حال‌حاضر، مشخص نشده است که اچ تی سی قصد دارد ‌محصول جدیدش را در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه کند یا خیر.

پنل جلویی میان‌رده‌ی جدید HTC میزبان نمایشگری ۶٫۵ اینچ از نوع LCD است که در بخش بالایی آن بریدگی قطره‌ای‌شکل مربوط ‌به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خوردپنل پشتی اچ تی سی Desire 20 پلاس شامل پوششی از برجستگی‌های مورب است که زیبایی خاصی دارد و میزبان حسگر اثرانگشت است. در پنل پشتی، مجموعه‌دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض جای گرفته است، دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج است

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اچ تی سی,گوشی هوشمند,اندروید 10, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1399 ساعت: 23:12

طبق اطلاعات منتشر شده، کمپانی سامسونگ که در ماه‌های گذشته دو گوشی گلکسی M31و گلکسی M31s را معرفی کرده بود، امروز گوشی گلکسی M31 پرایم معرفی شده است.  این گوشی میان رده با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در سه رنگ آبی و مشکی و آبی روشن و با قیمت ۲۲۵ دلار داخلی روانه ی بازار خواهد شد.
گلکسی M31 پرایم معرفی شد

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD+، باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱، دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. سامسونگ به این موضوع اشاره کرده که گوشی جدید خود را با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.1 عرضه می‌کند.

همچنین اپلیکیشن‌های مخصوص آمازون مانند Amazon Shopping ،Amazon Prime Video ،Amazon Prime Music ،Kindle و Audible هم روی گلکسی M31 پرایم نصب شده‌اند؛ به‌همین‌دلیل، نام گوشی هم گلکسی M31 پرایم است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت گلکسی M31 پرایم روی قاب پشتی قرار گرفته است. داخل بسته‌بندی گوشی هم یک شارژر ۱۵ واتی وجود دارد. ازآنجا‌که این گوشی قرار است در فروشگاه آمازون کشور هند فروخته شود، اپلیکیشن Always On آمازون برای خرید آنلاین روی گوشی نصب شده است. این اپلیکیشن دسترسی کاربران به محصولات آمازون را سریع‌تر می‌کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,قیمت گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 20:18

بر اساس گزارشات اعلام شده، غول کره ای (سامسونگ) پتنت جدیدی را اخیرا به ثبت رسانده که در واقع برای نسخه‌ای از گلکسی زد فولد ۲ با «نشانگر LED» در قسمت لولا است. خبرگزاری هلندی LetsGoDigital با توجه به این سند ثبت اختراع، شکل ظاهری احتمالی گوشی تاشوی بعدی سامسونگ را ترسیم کرده که در قسمت لولای آن یک پنل باریک LED قرار گرفته است.
گلکسی زد فولد ۳ احتمالاً سه نمایشگر خواهد داشت

این نشانگر کاربر را از اطلاعاتی نظیر نوتیفیکیشن‌ها، تماس و پیامک‌ها باخبر خواهد کرد. کاربر برای مشاهده چنین اطلاعاتی خصوصاً زمانی که گوشی در حالت ویبره یا بی‌صدا قرار گرفته نیاز به باز کردن گوشی دارد، ولی به کمک نشانگر LED حتی در صورت پوشانده شدن نمایشگر بیرونی قادر به مطلع شدن از نوتیفیکیشن‌های جدید خواهد بود.

سامسونگ تنها شرکتی است که توانسته سه گوشی تاشو را به بازار عرضه کند و اگر شایعه عا صحت داشته باشند به زودی شاهد معرفی چندین گوشی تاشوی جدید از این سازنده کره‌ای خواهیم بود.

سامسونگ احتمالاً فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) در رویداد Galaxy Unpacked از سری گلکسی S21 و گلکسی Z فلیپ ۲ رونمایی خواهد کرد. گلکسی زد فولد ۳ و احتمالا سری نوت 21 نیز در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

آنطور که در قسمت توضیحات پتنت آمده، لولای گلکسی زد فولد بعدی دارای چندین چراغ LED خواهد بود که با لایه‌ای از پوشش نیمه شفاف پوشانده شده است. با این کار چراغ‌ها از صدمات بیرونی در امان بوده و نور از طریق پوشش به بیرون تابیده خواهد شد. چراغ‌ها توانایی تاباندن نورهای قرمز، آبی، سبز و سفید و ترکیب آن‌ها برای خلق رنگ‌های دیگر را دارند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,گلکسی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت: 0:14

اخیرا خبری مبنی بر اینکه کمپانی لنوو قرار است به زودی تینک بوک ThinkBook را قابلیت جذاب و فوق العاده برای کاربران خود عرضه کند. درواقع ممکن است گزینه ارزان قیمت لنوو برای مشاغل کوچک و متوسط باشد، اما خط تولید این محصول با ارائه جدیدترین پردازنده‌های تایگر لیک اینتل و AMD Ryzen 4000 همگام با زمان پیش می‌رود. روز سه شنبه یک خبر جدید توسط این کمپانی منتشر شد که اعلام نمود کلیه مدل‌ها قرار است طی ماه‌های اکتبر و نوامبر برای فروش ارسال شوند و قیمت آن‌ها نیز بین ۵۴۹ تا ۹۳۹ دلار خواهد بود. ما در این مسئله روی دستگاه ThinkBook 15 Gen 2 i تمرکز کرده‌ایم که ویژگی‌های بی نظیر و مفیدی را ارائه می دهد.
نگاهی به مشخصات غافلگیرکننده تینک‌ بوک جدید لنوو

یکی از اتفاقات جذابی که در طراحی تینک‌بوک ۱۵ نسل ۲ i رخ داده، وجود بخشی برای قرارگیری و شارژ شدن هدست‌های بلوتوثی است. کاربر می‌تواند هدست خود را درون این قسمت کشویی قرار داده و دیگر نگران گم‌شدن آن نباشد. لنوو این قابلیت زیرکانه را برای کاربرانی فراهم کرده که از هدفون بلوتوثی ساخته شده به‌وسیله خود این شرکت استفاده کنند. یعنی اگر می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید یک محصول دیگر نیز از لنوو خریداری کنید. شاید این مسئله برای عده‌ای جالب به‌نظر نرسد، اما در هر صورت ایده تجاری خوبی برای این شرکت خواهد بود.

درگاه Thunderbolt 4، پورت USB-C، کارت‌خوان SD، اترنت گیگابایت و جک هدست آنالوگ از مواردی هستند که در اطراف لپ‌تاپ جدید لنوو قرار گرفته‌اند. وزن این دستگاه از ۱٫۷ کیلوگرم (۳٫۷۵ پوند) شروع می‌شود. احتمالا این عدد با درنظرگرفتن گرافیک یکپارچه محاسبه شده است. همچنین اگر شما از پردازنده‌های اینتل خسته شده‌اید می‌توانید یک AMD Ryzen 4000 را برای تینک‌بوک جدید خود انتخاب کنید.

قیمت نسخه ThinkBook 15 Gen 2 که درون خود یک پردازنده اینتل دارد از ۵۶۹ دلار شروع می‌شود. نسخه‌ای که درون آن MD Ryzen 4000 قرار گرفته از ۵۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. انتظار می‌رود همه این دستگاه‌ها در ماه اکتبر دردسترس باشند. اگر اندازه ThinkBook 15 برای شما بزرگ است، لنوو از دو نسخه ۱۳ و ۱۴ اینچی نیز خبر داده است که به ترتیب ThinkBook 13s و ThinkBook 14 نام دارند. این لپ‌تاپ‌های کوچک‌تر نیز گزینه پردازنده نسل 11 Tiger Lake اینتل را با Iris Xe یا AMD Ryzen 4000 با Radeon ارائه می‌دهند.

لپ تاپ لنوو ThinkBook 15 Gen 2 i دارای پردازنده مرکزی (CPU) نسل یازده اینتل Tiger Lake با گرافیک Iris Xe است. اگرچه استفاده از Iris Xe به‌عنوان گرافیک یکپارچه دستگاه واقعا فوق‌العاده است، لنوو همچنین یک پردازنده گرافیکی اختیاری Nvidia GeForce MX450 نیز برای این لپ‌تاپ ارائه می‌دهد.

این لپ تاپ به‌جای استفاده از حافظه جدیدتر و کارآمدتر LPDDR4X، از گزینه قدیمی‌تر و پرمصرف DDR4 استفاده می‌کند. البته اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، ۴۰ گیگابایت حافظه توسط این رم به کاربر ارائه می‌شود. این میزان برای یک رم نسبتا قدیمی واقعا زیاد و حتی کمی عجیب است.

اگر برای شما این سؤال پیش آمده که لنوو چگونه توانسته است تمام این سخت‌افزارها را درون لپ‌تاپ جدید خود جای دهد باید به شما بگوییم که این مسئله به‌دلیل باتری تعبیه شده برای این دستگاه است. گفته می‌شود این شرکت از یک باتری بزرگ ۶۰ وات‌ساعتی یا یک نسخه کوچک‌تر ۴۵ وات‌ساعتی در لپ‌تاپ جدید خود استفاده کرده است. هر کدام از این دو گزینه می‌توانند برای دستگاه شما خوب باشند؛ زیرا لنوو ادعا می‌کند باتری اول ۸ ساعت و دومی ۶ ساعت ThinkBook 15 Gen 2 i را روشن نگه می‌دارد.

لنوو گزینه‌های ذخیره‌سازی فراوانی برای ThinkBook 15 Gen 2 i ارائه می‌دهد. شما می‌توانید تا حداکثر یک ترابایت حافظه SSD در رابط PCIe Gen 4 جدید یا حداکثر یک ترابایت حافظه M.2 با سرعت نسل ۳ را برای لپ‌تاپ خود انتخاب کنید. لنوو همچنین هارد دیسک‌های یک ترابایتی ۷۲۰۰ دور در دقیقه و یک ترابایتی ۵۴۰۰ دور در دقیقه را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین دارای دو حافظه SSD و PCIe یا ترکیبی از SSD و هارد دیسک خواهد بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : لنوو,لپ تاپ,گوشی هوشمند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 17 مهر 1399 ساعت: 0:54

طی سال های گذشته، شاهد افزایش چشمگیر قیمت گوشی های هوشمند بوده‌ایم،گوشی پیکسل ۵ که جدیدترین گوشی گوگل محسوب می شود، با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد که نشان می‌دهد ۱۰۰۰ دلار دیگر یک قیمت استاندارد برای گوشی هوشمند محسوب نمی شود. معاون ارشد ریاست بخش سرویس‌های و دستگاه‌های گوگل، «ریک استرلوح» به تازگی به خبرنگاران گفته:
آیا گوگل، اپل و سامسونگ در قیمت‌گذاری گوشی‌های خود تجدیدنظر می‌کنند؟

« فروش گوشی‌های گران قیمت و پریمیوم دشوارتر از گذشته شده و اپل، گوگل و سامسونگ به دنبال عرضه گوشی‌های اقتصادی‌تر هستند. برای مثال گلکسی S20 FE فاقد برخی ویژگی‌های برادران بزرگتر خود است، با این حال قابلیت‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قیمت پایینتری دارد.

گوگل نیز از پیکسل ۵ برخی ویژگی‌های پیچیده مانند شناسایی حرکت که در پیکسل ۴ وجود داشت را حذف کرده تا قیمت آن را پایین نگه دارد. با توجه به این موارد، باید منتظر بمانیم تا ببینم اپل چه برنامه‌ای برای گوشی‌های سری آیفون ۱۲ دارد و با قیمت‌گذاری مناسب آن‌ها می‌تواند در بازار با گوشی‌های 5G شرکت‌های گوگل، وان پلاس، سامسونگ و برندهای دیگر رقابت کند یا خیر.

معرفی پیکسل ۵ و گلکسی S20 FE تنها دو نمونه از تجدیدنظر شرکت‌ها در قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که آن‌ها در جهت مخالف سه سال گذشته خود حرکت می‌کنند.

انتظار می‌رود اپل در ماه جاری میلادی از گوشی‌های سری آیفون 12 رونمایی کند که به اولین آیفون‌های این کمپانی با پشتیبانی از شبکه 5G تبدیل می‌شوند. این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که چندین گوشی هوشمند با این ویژگی و قیمت رقابتی در بازار به فروش می‌رسند.

اگرچه اپل علاوه بر مودم 5G، محصولات آینده خود را با طراحی تقریبا جدید و سخت افزار قدرتمند وارد بازار می‌کند، اما برای موفقیت باید قیمت رقابتی برای آن‌ها درنظر بگیرد. اپل از این موضوع اطلاع دارد و چندین ماه پیش نسل جدید آیفون SE را با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار کرد که البته یک پرچمدار محسوب نمی‌شود.

در حال حاضر آیفون ۱۱ در نسخه پایه قیمتی برابر ۷۰۰ دلار دارد و به محبوبترین گوشی جهان در سه ماه اول ۲۰۲۰ تبدیل شد. حالا این کمپانی قصد دارد در ادامه سال از ۴ آیفون رونمایی کند که دو مدل آن قیمت بالایی خواهند داشت.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : گوشی هوشمند,قیمت گوشی,فروش گوشی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 23:48

بر اساس گزارشات جدید، کمپانی HMD Global قصد دارد تا از جدیدترین محصول خود به نام نوکیا ۹.۳ در نیمه دوم آبان ماه تا نیمه اول آذر ماه 1399 رونمایی نماید. درواقع بیش از یکسال قبل گوشی پرچم دار نوکیا ۹ معرفی شد و پس از آن این کمپانی دیگر گوشی پرچم داری روانه ی بازار نکرده است. این گوشی اگرچه ضعف‌های زیادی داشت، ولی رویکرد نوآورانه‌ی آن را به هیچ عنوان نمی توانیم کتمان کنیم.
گوشی پرچم دارنوکیا ۹.۳ احتمالا به زودی معرفی می شود

در ابتدا گفته می‌شد نوکیا ۹.۳ در اواسط ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار می‌شود اما از آن زمان با چندین تأخیر در عرضه مواجه شده است. باید خاطرنشان کنیم این تأخیر در عرضه گریبان باقی گوشی‌های نوکیا را هم گرفته است. به‌عنوان مثال هفته گذشته کمپانی HMD بالاخره عرضه نوکیا ۸.۳ را حدود ۶ ماه بعد از معرفی آن آغاز کرد.

بیش از یک سال قبل گوشی پرچم‌دار نوکیا ۹ معرفی شد و پس از آن HMD Global دیگر گوشی پرچم‌داری روانه‌ی بازار نکرده است. این گوشی اگرچه ضعف‌های زیادی داشت، ولی رویکرد نوآورانه‌ی آن را نمی‌توانیم کتمان کنیم. حالا بعد از مدت‌ها انتظار، گویا به‌زودی جانشین این گوشی موسوم به نوکیا ۹.۳ رونمایی خواهد شد.

بر اساس یک گزارش جدید، این گوشی احتمالا در ماه نوامبر (آبان-آذر) رسما معرفی می‌شود. گفته می‌شود هنوز HMD Global تاریخ دقیق معرفی آن را انتخاب نکرده ولی در هر صورت گویا در ماه نوامبر این کار انجام خواهد شد.

طبق برخی اخبار منتشر شده، نوکیا ۹.۳ از قابلیت فیلم‌برداری ۸K پشتیبانی می‌کند و این یعنی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. گفتنی است یکی از انتقادهای صورت گرفته از نوکیا ۹ درباره‌ی بهره‌گیری آن از تراشه قدیمی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بود. همچنین معلوم نیست که آیا این گوشی مانند نسل قبلی از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد یا نه. در هر صورت اگر این شایعه صحت داشته باشد، طی روزهای آینده اخبار بیشتری درباره‌ی آن منتشر خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : نوکیا,گوشی هوشمند,گوشی پرچم دار,نوکیا9, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 243 تاريخ : چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت: 19:57

با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان، این بیماری مشکلات فراوانی را با خود به همراه داشته و تاثیرات منفی را در تمامی کسب و کارها از جمله  بازار جهانی تلفن همراه بوجود آورده است. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط Counterpoint، گزارشات نشان می دهد که علی رقم کاهش فروش، متوسط قیمت فروش عمده  (ASP) در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۱۰ درصد افزایش داشته است.
پرچم‌دارها باعث افزایش متوسط قیمت موبایل‌ها شده‌اند

گجت‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیاز روزانه افراد هستند؛ به ویژه وقتی کاربران هنوز در خانه مشغول تحصیل و کار باشند. با این حال، بازار جهانی تلفن همراه به دلیل مشلات همه‌گیری کرونا در مقایسه با سال ۲۰۱۹ با افت روبرو شد و احتمالا تا سال ۲۰۲۲ دوباره احیا خواهد شد. بر همین اساس، گزارشی که اخیرا توسط Counterpoint منتشر شده نشان می‌دهد که علی‌رغم کاهش فروش، متوسط قیمت فروش عمده (ASP) در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته طبق این گزارش، مناطقی مانند آسیا - اقیانوسیه (APAC)، چین، اروپا، خاورمیانه (MEA) و آمریکای شمالی باعث افزایش ۱۰ درصدی ASP در فصل دوم ۲۰۲۰ شده‌اند. با این حال، آمریکای لاتین تنها منطقه‌ای است که قیمت متوسط فروش عمده در آن ۵ درصد کاهش داشته است. با وجود تاثیر کووید ۱۹ روی بازار، اما بخش گوشی‌های پرچمدار افت شدیدی نداشته و در مقایسه با افت کلی بازار، فقط ۸ درصد در سال افت کرده است. گفته می‌شود که دلیل آن تاثیر اقتصادی کمتر کرونا روی زندگی کاربرانی است که قدرت تهیه این نوع موبایل‌ها را دارند.

با وجود همه این‌ها، گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت با تمدید محدودیت‌ها، تعطیلی فروشگاه‌های آفلاین، جذابیت کمتر و احتیاط در خرید بین طبقه متوسط رو به پایین، با اقبال خوبی مواجه نشدند. به طور خلاصه، تقاضای بیشتر برای گوشی‌های پرچم‌دار در کنار گوشی‌های 5G، باعث افزایش قیمت متوسط فروش در بازار جهانی شد. طبق گزارش منتشر شده، سهم درآمد فروش جهانی فصل دوم ۲۰۲۰ بین اپل ، سامسونگ، هواوی، ویوو و اوپو تقسیم شده که به ترتیب ۳۴، ۱۷، ۲۰، ۷، ۶ و ۱۶ درصد کل فروش را در اختیار دارند.

Counterpoint ، اپل با افزایش ۳ درصدی فروش نسبت به سال گذشته، ۲ درصد درآمد بیشتری از فروش گوشی‌های آیفون داشته است. همچنین فروش گوشی‌های مبتنی بر 5G باعث افزایش مقدار ASP شدند. فروش گوشی‌های 5G ده درصد از فروش کل بوده اما ۲۰ درصد از درآمدها را تشکیل می‌دهد. افزایش تقاضا برای تحصیل، کار، بازی و سرگرمی در دوران کرونا، باعث علاقه کاربران به گوشی‌های پرچم‌دار شده است.

از میان همه این‌ها، چین بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های 5G است. ۷۲ درصد از فروش این نوع موبایل‌ها مربوط به چین است که سهم بیشتر آن‌ها را هواوی در اختیار گرفته است. به همین دلیل هواوی با افزایش ۱۳ درصدی قیمت متوسط فروش عمده سالیانه در فصل دوم ۲۰۲۰، در جایگاه اول قرار می‌گیرد. چین علی‌رغم تحریم توسط آمریکا پتانسیل خیلی خوبی از خود نشان داد؛ زیرا وقتی هنوز دیگران درگیر کرونا بودند، آن‌ها به سرعت از شرایط همه‌گیری کرونا خارج شدند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : گوشی هوشمند,ارزان قیمت,تبلت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 8 مهر 1399 ساعت: 0:14

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی سامسونگ در دو سال گذشته از نخستین گوشی هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه جهان رونمایی کرد. حال به نظر می رسد که به زودی شاهد معرفی اولین گوشی سامسونگ با دوربین اصلی پنجگانه خواهیم بود که احتمالا گلکسی A72 نام خواهد داشت.
گلکسی A72 با دوربین پنجگانه روانه ی بازار خواهد شد

گفته می‌شود در کنار این گوشی، گلکسی A52 هم معرفی می‌شود که جانشین گلکسی A51، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۰، به حساب می‌آید. این گوشی میان‌رده مانند نسل قبلی خود با دوربین چهارگانه به دست کاربران می‌رسد

روی هم رفته سامسونگ برای سری گلکسی A علاقه‌ی زیادی به بهره‌گیری از ویژگی‌های جدید دارد و مثلا می‌توانیم به گلکسی A80 اشاره کنیم که تنها گوشی سامسونگ مجهز به دوربین چرخان محسوب می‌شود. طبق گزارش‌ها، ماژول دوربین گلکسی A72 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو با زوم ۳ برابری ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ انتظار دارد مجموع فروش گوشی‌های گلکسی A72 و A52 به ۳۰ میلیون برسد که حدود ۱۰ درصد از حجم تولید گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای دوربین تله‌فوتو این گوشی از همان دوربین تله‌فوتو موجود در گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن استفاده کند. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و می‌تواند کیفیت عکس‌های زوم را بهبود ببخشد. در همین زمینه مدتی قبل گزارشی منتشر شد که طبق آن گلکسی A72 اولین گوشی سری گلکسی A مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. برای دوربین سلفی هم باید انتظار بهره‌گیری از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشیم.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,گوشی هوشمند,گلکسیA , نویسنده : Aref! irancel بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 0:56